Producer
Elie WieselA Photographic Pause
Olivier Roller was having a catastrophic shoot with writer, activist and holocaust survivor Elie Wiesel until he managed to find a cunning way to a great photograph. Roller’s approach is to destabilise his models and to lead them outside of their comfort zone in order to create singular images.