A Photographic Pause - Olivier Roller
Jeanne Moreau
Olivier Roller met cinema icon Jeanne Moreau, a pivotal moment in his photographic career. Roller’s approach is to destabilise his models, leading them outside of their comfort zone in order to create singular images.