ARTE ReportageRussia: Women in Danger
"If he hits you, he loves you." That's the kind of tone-deaf attitude that many Russian women still face when it comes to confronting domestic violence and abuse. One woman is killed every hour. And when they pluck up the courage to finally call the police, the police don't always come.