When Words Have WingsNature's Secret Languages (2/3)
Andréa Thibault researches the language of the South African Cape Gannets on Bird Island, while animal researcher Thierry Aubin explains how sparrows can convey all sorts of different types of information when they sing. James Hare deals with peacocks, and how they communicate during courtship.