B Movies! (9/10)Phantom Soldiers
Phantom Soliders (1987) was inspired by the many Hollywood Vietnam War movies of the 1980s. Made in the Philippines by a mostly local crew and a few American actors such as Max Thayer, its trump card was being able to work with the real Philippine army.