B Movies (3/10)Starcrash
Starcrash wanted to be the next Star Wars. But with spaceships made out of yoghurt pots and monsters made from cardboard and papier-mâché could the audience suspend their disbelief? No. But thanks to its lovingly crafted DIY special effects, it has a special place in B movie history.