B Movies (2/10)
What do you need for the perfect monster-horror flic to rival Jaws? A giant 25 foot spider made out of a Volkswagen of course! Director Bill Rebane recounts the making of The Giant Spider Invasion (1975), affectionately known as The Giant Spider Disaster. One thing is sure, there has never been a film quite like this before.