Bogostreets (8/10)Champeta Remix in Chapinero
MC Monosoniko, B-Clip, and his group Boom Full Meke; make Bogota move to the rythmn of African champeta. These artist mix the genre that's been around since the 70s with electronic music. But it's more than just coconuts and palm trees.