Bogostreets (7/10)Rap in Ciudad Bolivar
Ciudad Bolivar is Bogota’s rap quarter. A marginalised area, with a reputation for violence is also the birthplace of Colombia’s hip—hop culture. Karen Tovar, who grew up here is a leading figure in the scene.