ARTE ReportageIraq: The Mass Graves Daesh Left Behind
These mass graves are crime scenes that must be protected from contamination and assessed for evidence. Forensic police painstakingly try to indentify the victims. They hope that they'll be able to provide enough information to the Iraqi courts, or the International Criminal Court, to prosecute those responsible for the massacres.