The Burden (2017)Niki Lindroth von Bahr
An animated musical, the film is divided into four episodes which take place in a supermarket, a long-stay hotel, a call centre and a hamburger joint. Winner of Best Short Film at the Swedish Guldbagge Awards 2018.