The man who sold the world // David BowieTotal Records (3/11)
1971: For his third album inspired by Dante Rossetti’s paintings, David Bowie is photographed in a dress for an album cover mixing sexual transgression and the occult. It was just the start of Bowie’s extraordinary creative exploration.