Dunes: Europe's Moving Landscapes700 Sharks
Up to 700 sharks gather at Fakarava every winter in a sea channel 100 meters wide and just 30 meters deep - making it the highest number of sharks in any given spot in the world. Scientists are trying to work out why the predators are gathering together, and whether they could be cooperating to hunt.