TulleElection Land
As France was getting ready to vote, ARTE wanted to understand what was happening in the hearts and minds of the electorate. Francois Hollande, in Tulle, would also have his moment in front of the ballot box. For one moment, he was just another anonymous voter. But then he was once again a president and the journalists descended.