Silence - Joachim Gauck and François HollandeGreat Speeches That Made History
On 4th September 2013, Presidents François Hollande and Joachim Gauck went to the village of Oradour-sur-Glane, the site of a Nazi massacre. From the ashes of this atrocity, a partnership of peace and friendship must arise.