Let Europe Arise! - Winston Churchill
On September 19, 1946, at the University of Zurich, Winston Churchill delivered one of his most famous speeches. He advocated for a United States of Europe and for forgiveness between France and Germany. He warned that the horrors of the past could still be repeated without fundamental change.