Grounds (7/8)Grounds (6/8)
Dexter is a dancer who travelled from Liberia to discover the Parisian krump scene, this explosive and spectacular dance imported from Los Angeles in the early 2000s. He invites Raphaël to accompany him to Porte de Montreuil, for a nocturnal dance session.