Grounds (5/8)Grounds (4/8)
It was at the Juste Debout that Raphaël first met Marvin, a young dancer who now works for the likes of Madonna and Dr Dre. Their reunion in Hong Kong is an opportunity for Raphaël to wonder about the road not taken, and his reasons for not following in Marvin's footsteps.