Iran#NoFilter (7/10)Nafise Motlaq: Father and Daughter
For the past two years, Nafise Motlaq has traveled across Iran to photograph father-daughter relationships, after starting with her own family. In the big cities or in the countryside, among the elites and the working classes, she portrays a country in transition, in which women have a decisive role to play.