Iran#NoFilter (4/10)Negar Yaghmaian: The Freedom to be Alone
In Iran, being a woman living in her own is very badly looked upon, as Negar Yaghmaian well knows after trying to rent an apartment with a friend. She embarked on a photographic series that describes the daily lives of these newly emancipated young women, and invites us into these "bachelorette houses".