Building a Life Together
An eco-district isn't just imposed on residents from the top down: it's a community project, and often, future residents are involved in making major decisions. The eco-villages of des Noés (Val-de-Reuil, France), Clichy-Batignolles (Paris, France), and the Vergers (Meyrin, Switzerland) describe how it's done.