An Eco-Village For Every TasteEcotopia
Clichy-Batignolles (Paris, France) and the Eco-Village des Noés (Val-de- Reuil, France) have been awarded the label "One Planet Living" by the WWF, helping the inhabitants to adopt a more sustainable way of life.