Virtual FunHomo Digitalis
According to futurist Ian Pearson, the holidays of the future will be virtual. The first wave of immigration into the virtual world has already taken place: you can dance, chat or play board games. Some people have even got married via VR. The possibilities are endless to escape real life, or enrich it.