The Digital OrgasmHomo Digitalis
Does living in a digitised world divert sexual pleasure away from other people and towards the screen? A recent study confirms the trend in both Japan and Europe. Since the advent of the smartphone, the amount of sex couples have has decreased. At the same time, sex robots are now a reality. Helen Fares meets one of these lovers of the future.