The Upgraded BrainHomo Digitalis
We will be able to upgrade our brains with a microchip, blurring the boundaries between man and machine in a way that we've never seen before. But what will happen to us when our computers become smarter than we are? Helen Fares is on a mission to test the limits of the human brain.