The Perfect Friend
Will human relationships become obsolete in the future, to be replaced by artificial intelligence and virtual reality? Today, researchers can simulate the presence of a loved one. In this episode, Helen Fares finds herself faced with the hologram of her best friend Josy, and explores the nature of friendship in the digital age.