The Ribeira MarketThe Belly Of Lisbon
A five stop culinary tour around Europe’s celebrated markets. In this episode: Lisbon’s largest market, the Ribeira, sells local produce from the sea and the land. Seafood, lemons, custard tarts and the Alentejo region's celebrated hams...