Markets, Canals and Delicious FoodThe Belly of Amsterdam
A five stop culinary tour around Europe’s celebrated markets. In this episode: Markets are central to Amsterdam life. Albert Cuypmarkt which runs for 2.5 km in the working-class district of De Pijp is one of the oldest and most famous.