The Travel Journal (7/10)
December 17, 2014, Barack Obama officially announced a reconciliation between Cuba and the USA. For years kept out of the media spotlight, the island has sparked an immense curiosity amongst tourists and journalists. For the photographer Sarah Caron, it is an opportunity to return to a country she knows and loves well.