Cinékino: Switzerland
With three languages and many great names, Swiss cinema is diverse. Bruno Ganz’s performances stands out in films such as Wim Wenders’ ‘The American Friend’ and ‘Wings of Desire’ or memorably as Adolf Hitler in Oliver Hirschbiegel’s ‘Downfall’.