Hamilton de Holanda Trio - Jazz à Porquerolles
Hamilton de Holanda is known in the States as “the Jimi Hendrix of bandolim.” Born in Rio de Janeiro, he has revolutionized this instrument, along with his preferred musical genre: choro.