Rammstein: Just Like the Beach Boys, ReallyTAPE
Rammstein, from their choice of name to their lyrics and dark videos, are out to shock and scare. Their spectacular live performances helped catapault them to the top of their industry. But underneath it all, are they really that different from other major music groups?