France: Not a Girl, Not a BoyARTE Reportage
Children who are born intersex are not completely biologically male or female, but are instead somewhere on the spectrum. But their parents regularly decide, decades before the children can decide for themselves, what sex th child should be. A series of 'corrective' surgeries follow.