GoreBiTS
The original B movies first of all lured people in with the promise of a flash of thigh and a shot of cleavage. But when TV and mainstream movies started catching on to the commercial potential of sex in cinema, the little B movie production houses had to up the stakes. And thus the so-bad-they're-good genre of horror movies were born, full of scandily clad victims and cringe-worthy, bloody murder scenes.