Street Atelier: Splash! Creative Camp 2016
In July the biggest festival of HipHop in Germany was back for the 19th time. Art, sculpture and especially graffiti are are huge part of the event. At Ferropolis, the creme de la creme of street art come together once again to produce stunning installations.