The Vessel of Hell (8/9)We are the metal
Last stop before dropping anchor. But on our vessel the party never stops. Aboard the Independence of the Seas we meet the groups forming and shaping the future of metal. From adventure metal, folk metal to viking metal it’s a real journey to the roots.