The Vessel of Hell (7/9)Love Boat
Such a cruise is always a great feast of love and celebration. The metal scene is nothing but one of the most whole-hearted, familial, and wildest subcultures and communities: whether it’s a belly flop competition or passionate karaoke parties, meatheads definitely know how to party!