The Vessel of Hell (6/9)Special dedication
As it is true for hardcore fans, the Metalheads do not miss the opportunity to be close to their idols. In the metal community, there has always been a unique, very strong connection between the fans and their heroes. An insight into the incredible world of autogram hours.