The Vessel of Hell (5/9)T-Shirts
Secret codes and hidden messages: Jean-Michel and his cronies will finally explain us the importance of T-shirt slogans, which are among the most important symbols of Heavy Metal. A trip between voodoo magic and entertainment. When 3000 metalheads and over 60 metal bands decide to go on a cruise, that’s what we call a Vessel of Hell.