The Vessel of Hell (4/9)
In the sign of the 666: there has always been some mysterious connection between occultism and heavy metal. Especially Death Metal bands use symbols and references which may make us think of some sort of Satan’s cult. Are metal fans really all Satanists? Perhaps Satan is even onboard?