The Vessel of Hell (3/9)The roots and Hell
Aboard the Independence of the Seas, we’re enjoying our walk on the deck and looking for the origins of metal. Jean-Michel and his friends taking us back in time talking about the birth of their passion, and their god – Lemmy from the Motörhead.