Saudi Arabia: The West
Saudi Arabia has many surprises in store for visitors. Around the gulf city of Dammam in the east, huge oil fields have made the country's fortune. Further inland, the flea market in the capital, Riyadh, attracts businessmen, day labourers and billionaires who all come to haggle.