Emmanuelle Devos
A chat with Emmanuelle Devos, who in 2002 won a Cesar for best actress for her role in Sur Mes Lèvres, by Jacques Audiard. In 2010, she won the best actress for her supporting role in Xavier Giannoli's film À L'Origine.