GEO ReportageInsects - the Food of the Future
Pasta made from worm flour, grass-hopper salads or muesli bars with crickets… Insect food products could be appearing on our plates soon if Laetitia Giroud and Julien Foucher get their way. We visited the couple at their insect farm in Spain.