Medicines of the World: Malawi
Nestled between Zambia, Tanzania and Mozambique, the little known Malawi is one of the smallest countries in Africa. Far from the myths of sorcery that are omnipresent in the country, modern day healers are eager to innovate their practice and integrate elements of modern medicine. Kachepa Bulumeni and his assistant Martha watch over the health of isolated communities.