RU 486: The Abortion Pill
The RU-486 or Mifepristone pill was a revolutionary invention. It meant that abortions could be carried out safely, without surgery, in the early stages of pregnancy. But 30 years on from its appearance on the market, the debate still rages about the issue of abortion in Europe and around the world.