Claudio Abbado Conducts BeethovenSymphony No. 3 the 'Eroica'
For the opening concert of the Lucerne festival in 2013, Claudio Abbado conducted the Lucerne Festival Orchestra in Beethoven’s Symphony No. 3 in E flat major, his famous ‘Eroica’ symphony.