The Wrath of God
In the First Epistle to the Thessalonians, the oldest text in the New Testament in which he gives his instructions to the Christian community of Thessaloniki, Paul seems to denounces the Jews. Why does Paul do this? Is this the starting point of Christian anti-Semitism?