Where the Heart Is
In Marseille, childhood sweethearts Clim and Bébé face intense hardship when Bébé, a young Black man, is wrongfully accused of rape by a racist police offier. As Clim navigates her pregnancy while Bébé is in jail, both families unite to fight the charges. Amidst prejudice and injustice, they rally to prove Bébé’s innocence and cling on to the hope and strength of their community.