"Pięć lat"
Pięć lat po ukończeniu liceum Tereza spotyka dawnego przyjaciela, o którym wolałaby zapomnieć… Odżywają emocje i trauma, z którą kobieta będzie musiała się zmierzyć, by odzyskać kontrolę nad własnym życiem. Polifoniczna narracja przeplata punkty widzenia i czas, wciągając nas w fascynująca historię.